Vsako podjetje je seveda na trgu z namenom, da je uspešno in da je posledično tudi boljše od svoje konkurence. Za to je potrebno vložiti veliko truda, saj je na trgu konkurenca res velika. Zato mora vsako podjetje svoje kupce prepričati v to, da so ravno njihove storitve oziroma njihova izdelki tisto, kar oni zares potrebujejo. V vsakem podjetje je seveda zelo pomembna tudi sama komunikacija s strankami in pa kakšen odnos zaposleni ustvarijo s samimi strankami.
Upravljanje odnosov s strankami tako predstavlja enega ključnih elementov v podjetju, saj mora vsaka stranka začutiti to, da je zaželjena. Večino trgovin in pa raznih podjetij si seveda zapomnimo po tem, kako nas ob prvem obisku sprejmejo in kako nam vse svoje stvari predstavijo. Pomembno je torej, da vsako podjetje svoje stranke sprejme z odprtimi rokami in jim na prijazen način predstavi vse, kar mora vsaka stranka vedeti.
Upravljanje odnosov s strankami nam zagotavlja tudi to, da bomo to stranko obdržali dolgoročno, kar je seveda za podjetje ključnega pomena. Dolgoročne stranke so seveda tiste, ki v podjetje prinašajo dobiček in takšne stranke so najbolj dragocene.
E-arhiv omogoča dostop posebnim uporabnikom
Dokumenti so seveda tisti, kateri nam lahko velikokrat delajo preglavice. Nemalokrat lahko pride do tega, da neke dokumente nekam založimo in ko mora imeti nekdo dostop do teh dokumentov, jih ne najdemo oziroma porabimo veliko časa pri iskanju le teh.
E-arhiv pa nam pri dokumentih zagotavlja povsem enostavno nalogo, saj imamo vse te dokumente shranjene v arhivu, v katerega lahko dostopamo preko računalnika ali pa telefona. Nosilec teh dokumentov lahko tudi določa, komu vse so dostopni in je problem enostavno rešen, ko mora določena oseba priti do teh dokumentov.
E-arhiv je torej odlična funkcija, ki nam zagotavlja tudi to, da dokumentov ne bomo pozabili oddati, ali pa jih izpolniti.